GYAKORI KÉRDÉSEK

1 HOGYAN TALÁLOM MEG A KÜLÖNBÖZŐ M·A·C TERMÉKEKET?

Üzletkereső oldalunkon találd meg a hozzád legközelebb eső M·A·C üzletet. A M·A·C termékek emellett elérhetőek online a dougals.hu weboldalon is.

A M·A·C büszke arra, hogy a legjobb minőségű prémium termékek gyártója. Vásárlóink biztosak lehetnek benne, hogy hivatalos partnereiknél vásárolva eredeti M·A·C termékek birtokába jutnak.

2 HOGYAN DOLGOZHATOK A M·A·C-NÉL?

Folyamatosan keressük azokat az intelligens és energikus embereket, akik márkánkat képviselnék. Sajnos, jelenleg nincs állásajánlatokat tartalmazó oldalunk.

Ha cégünknél irodai vagy üzlethelyiségben történő munkát vállalnál, kérjük küldd el motivációs leveledet és szakmai önéletrajzodat az alábbi e-mail címre:

ugyfelszolgalat@online.maccosmetics.hu

Az általad küldött adatokat HR-részlegünk vizsgálja meg. Csak abban az esetben áll módunkban válaszolni, ha a képzettségednek és képesítésednek megfelelő pozíciót találtunk. Köszönjük megértésed!

3 HOGYAN LEHET BELŐLEM M·A·C SMINKMESTER?

Folyamatosan keressük azokat az intelligens és energikus embereket, akik márkánkat képviselik.

Sajnos jelenleg nincs állásajánlatokat tartalmazó oldalunk.

Ha hivatalos M·A·C üzletben dolgoznál sminkmesterként, kérjük érdeklődj közvetlenül az üzletvezetőnél. A hozzád közel eső üzletek címét és telefonszámát az üzletkereső oldalon találod.

4 HOGYAN FOGLALHATOK IDŐPONTOT?

Örülnénk, ha elkészíthetnénk sminkedet! Az időpontokat az egyes üzletekben külön-külön lehet lefoglalni. Válaszd ki a neked megfelelő helyszínt, és érdeklődj telefonon az időpontokról és árakról.

5 HOGYAN FOGLALHATOK IDŐPONTOT MENYASSZONYI SMINKHEZ VAGY PRIVÁT SZOLGÁLTATÁSHOZ?

A M·A·C Cosmetics minden M·A·C üzletben szakértő tanácsadással segíti vásárlóit. Az üzletkereső funkcióval keresd meg a hozzád legközelebb eső üzletünket. KATTINTS IDE!

6 HOGYAN HASZNOSÍTHATOM ÚJRA M·A·C TERMÉKEIMET?

BACK TO M·A·C PROGRAMUNK

Osztozunk veled a környezetért vállalt felelősségben, ezért a M·A·C vállalja Back To M·A·C programján keresztül az elsődleges csomagolóanyagok begyűjtését. Ha visszajuttatsz 6 darab csomagolóanyagot egy M·A·C üzletbe, akkor ingyenes M·A·C rúzst adunk neked ajándékba köszönetünk jeléül.

Mivel a VIVA GLAM rúzsok és szájfények eladásából származó bevétel 100%-a HIV/AIDS-pácienseket segítő szervezeteket támogat, ezek a termékek nem tartoznak a program hatálya alá.

7 Hol a rendelésem?

Rendelésed állapotáról és korábbi rendelésedről az összes részletet felhasználói fiókodba való bejelentkezésed után láthatod. Emellett elérhetsz minket az ingyenes +36 1 6777 327 telefonszámon vagy e-mailben is.

8 Visszavihetek vagy becserélhetek egy terméket?

Ha valamilyen okból kifolyólag elégedetlen vagy a M·A·C termékeddel, akkor 14 napon belül juttasd vissza hozzánk, és a vásárlás teljes összegét jóváírjuk a számládon, vagy becserélheted egy másik termékre. Ha a maccosmetics.hu oldalon vásárolt terméket szeretnél visszaküldeni vagy kicserélni, tekintsd meg a szállítási információk menüpontot.

Vállalnak nemzetközi kiszállítást?

A maccosmetics.hu nem fogad el rendeléseket olyan címekre, amelyek Magyarország területén kívül esnek. Elnézést kérünk a téged ért kényelmetlenségért. Ha nem Magyarországon tartózkodsz, keresd fel nemzetközi ÜZLETKERESŐ oldalunkat vagy böngéssz az adott ország maccosmetics oldalán.

10 Hogyan változtathatom meg vagy mondhatom le a rendelésemet?

Lépj velünk kapcsolatba a rendelés feladását követő első órán belül a +36 1 6777 327 ingyenes telefonszámon, és mindent megteszünk, hogy eleget tegyünk kérésednek.

11 Nem a megfelelő terméket kaptam meg, visszaküldhetem?

Ha online rendelésed nem azt tartalmazza, mint amire számítottál, keress minket a +36 1 6777 327-es telefonszámon.

12 Sérült terméket kaptam. Mi a teendőm?

Ha sérült terméket kaptál, kérjük őrizd meg a dobozt, a csomagolást, és annak teljes tartalmát, és lépj velünk kapcsolatba a +361 6777 327-es ingyenes telefonszámon. Amennyiben lehetséges, készíts fotót, amit később elküldhetsz az ügyfélszolgálatnak.

13 Amikor becserélek egy terméket, két tranzakció jelenik meg a hitelkártyámon. Mi a magyarázat?

Ha cserét kérsz, ez két lépésben valósulhat meg:

1.) A visszaszolgáltatott termék(ek) árát jóváírjuk a kártyádon.
2.) A csere során igényelt új termék(ek) rendelését feldolgozzuk. A számládon két tranzakció jelenik meg: a visszaszolgáltatott termék(ek) árát jóváírjuk, a cserébe kért termék(ek) árát pedig levonjuk. Bár rendszerünk mindkét tranzakciót egy időben dolgozza fel, kérlek ne feledd, hogy a bankkártyát kiállító pénzintézetnél akár 10 napot is igénybe vehet, mire a jóváírás megjelenik a számládon. Megértésedet köszönjük!

14 Miért nem gyártják már a kedvenc termékemet? Vásárolhatok még belőle?

Egyes termékeink piaci ki- vagy bevezetése, illetve méretezése vásárlóink igényei, illete országszerte észlelt vásárlási minták alapján történnek. Keresd egyik M·A·C sminkmesterünket e-mailben, aki boldogan segít neked új kedvencet választani. Ha vásárláshoz segítségre van szükséged egy már nem gyártott termék megtalálásában, hívd cégünk központi telefonszámát, a +36 1 6777 327-et hétköznap 09:00 és 17:00 óra között.

15 Nem találja kérdésére a választ?

Küldd el kérdésedet E-MAILBEN vagy hívd díjmentesen a +36 1 6777 327-es telefonszámot.