VISSZAKÜLDÉS

A M·A·C Cosmetics Online garantálja, hogy elégedett leszel szolgáltatásunkkal. Ha bármilyen okból kifolyólag nem vagy maradéktalanul elégedett a megvásárolt termékekkel, abben az esetben juttasd vissza hozzánk 14 napon belül és visszatérítjük a vásárlás árát és ha követed a lenti lépéseket a visszaküldés költségét is mi álljuk.

Ha szeretnéd visszaküldeni vagy kicserélni (nem a rendelésedben szereplő terméket kaptad) a M·A·C
Cosmetics Online oldalán keresztül vásárolt termékeket, és igénybe venni az ingyenes kiszállítást a cseretermék(ek) esetében, kérjük kövesse az alábbi négy egyszerű lépést.

1. HÍVJ MINKET! 06 40 98 98 98

Keresd meg a csomagban található visszaküldéshez szükséges címkét és ragaszd fel az eredeti dobozra, majd küldd vissza a termékeket. Online ügyfélszolgálatunk E-MAILBEN elküldi a termék visszaküldéséhez szükséges címkét és válaszol bármilyen ezzel kapcsolatos kérdésedre.

2. CSOMAGOLD BE AZ EREDETI DOBOZBA!

Töltsd ki a visszaküldéshez szükséges csomagban található kérdőívet, amelyet a rendeléséhez kapott szállító levél hátoldalán találsz. Kérjük, mindenképpen ezzel együtt küldd vissza a csomagot és jelöld ha azt ajándékba kaptad. Zárd le a dobozt!

3. RAGASZD A CÍMKÉT AZ EREDETI DOBOZRA!

Keresd meg vagy nyomtasd ki a címkét e-mailjeid közül és ragaszd fel a dobozra miután körültekintően becsomagoltad a termékeket.

4. KÜLDD VISSZA!

A csomag visszaküldésével kapcsolatos bővebb információért hívd a helyi tarifával hívható 06 40 98 98 98-as telefonszámot vagy regisztrálj a HTTPS://WWWAPPS.UPS.COM/PICKUP/SCHEDULE?LOC=HU_HU weboldalon és kérj UPS csomagfelvételt. Amennyiben a csomagot nem a megfelelő címkével vagy nem az eredeti csomagolásban adod fel, sajnos nem tudunk utólagosan kárpótolni költségeidért.

PÉNZVISSZATÉRÍTÉSSEL/TERMÉKCSERÉVEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Mennyi idő múlva írják jóvá a visszaküldött termékek árát?A visszaküldött csomagokat az átvételt követően 7-15 munkanapon belül dolgozzuk fel. Az összeg jóváírására vagy visszautalása (utánvétel esetén) emiatt változó időn belül kerül sor, mivel az függ a fizetéshez használt kártyát kibocsátó banktól is. Kérjük, a részletekért érdeklődj bankodnál.
Amikor becserélek egy terméket, két tranzakció jelenik meg a hitelkártyámon. Mi erre a magyarázat??
Ha vásárlóink cserét kérnek, ez két lépésben valósul megg
1) A visszaszolgáltatott termék(ek) árát jóváírjuk a kártyádon.
2) A csere során igényelt új termék(ek) rendelését feldolgozzuk.
A számládon két tranzakció jelenik meg: a visszaszolgáltatott termék(ek) árát jóváírjuk, a cserébe kért termék(ek) árát pedig levonjuk. Bár rendszerünk mindkét tranzakciót egy időben dolgozza fel, kérjük ne feledd, hogy a bankkártyádat kiállító pénzintézetnél akár 10 napot is igénybe vehet, mire a jóváírás megjelenik a számládon.

Véletlenül rossz terméket rendeltem/kaptam a postán. Visszaküldhetem?
Ha online rendelésedben nem azt találold, amire számítottál, hívj bennünket a +36 1 677 7327 telefonszámon.

Sérült terméket kaptam. Mi a teendőm?
Ha sérült terméket kaptál, kérjük őrizd meg a dobozt, a csomagolást és annak teljes tartalmát valamint lépj velünk kapcsolatba a +36 1 677 7327 telefonszámon.

Ajándékba kapott terméket szeretnék visszaküldeni,
de nem szeretném, ha az ajándékozó tudna erről. Tudnak segíteni?

Ha ajándékba kapott terméket szeretnél visszaküldeni, vagy becserélni, jelöld be a csomagban mellékelt dokumentum hátulján látható rovatban. Kérjük add meg telefonszámodat, hogy felvehessük veled a kapcsolatot amint megkapjuk a visszaküldött terméket és biztosítani tudjuk a megfelelő csereterméket.

Visszaküldhetek, vagy becserélhetek olyan terméket, amelyet a M·A·C Cosmetics üzletében vagy más üzletben vásároltam?
M·A·C Cosmetics Online szolgáltatás segítségével kizárólag az oldalon keresztül vásárolt termékeket tudjuk visszavenni vagy cserélni. A M·A·C üzletekben vagy M·A·C pultoknál vásárolt termékeket a vásárlás helyszínére szükséges visszavinni. Amennyiben ez nem lehetséges, kérjük hívd a vásárlói kommunikációval foglalkozó csapatunkat a +36 1 677 7327 telefonszámon.

Sérült termékek
Amikor megkapod a rendelésed, kérjük alaposan vizsgáld meg a csomagot, hogy az nem szenvedett-e sérülést szállítás közben. A szállításhoz használt kartondoboz a szállítás során meggyűrődhet, azonban ez nem szabad, hogy rongálja a benne lévő termékeket. Amennyiben a csomagon belül az általad rendelt termékek megsérültek, kérjük, őrizd meg a csomagolást, a dobozt és a termékeket, és minél előbb lépj velünk kapcsolatba a +36 1 677 7327 telefonszámon.