SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓ

KISZÁLLÍTÁS: A termék készletétől függően 2-6 munkanapon belül kiszállítjuk a megrendelt termékeket.

Black Friday és Karácsonyi időszakban a megnövekedett megrendelések száma miatt kérjük vegye figyelembe, hogy a szállítási idő meghosszabbodhat. Elnézését kérjük, ha az adott időintervallumban nem érkezett meg a csomagja, de biztosítjuk arról, hogy a munkatársaink szorgalmasan dolgoznak az összeállításán és kiszállításán.

SZÁLLÍTÁSI ÉS KEZELÉSI KÖLTSÉGEK

 

Szállítási költség

0 Ft – 18 000 Ft 1 990 Ft

18 000 Ft FELETT

INGYENES

ÉRKEZÉS VÁRHATÓ IDEJE 2–5 munkanap

Szállítási korlátozások

A M·A·C Cosmetics Online által forgalmazott termékeket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, azonban más országokba nem áll módunkban rendelést kiszállítani. További információ a Nemzetközi oldalaink menüpont alatt található.

Továbbküldésre vonatkozó rendelkezések

A M·A·C Cosmetics Online nem vállal felelősséget a megrendelt termékekben keletkező károsodásért, hibáért vagy a csomag elvesztéséért, ha azt egy harmadik fél veszi át. Ebből adódóan a M·A·C Cosmetics Online nem kötelezhető pénzvisszatérítésre vagy cserére, ha a szállítás harmadik félen keresztül történik. Amennyiben ilyen kiszállítási módszert választanál, akkor kérd meg a harmadik félt, hogy ne vegye át a sérülten érkező csomagot. Ha a csomag elvész, vagy megsérül a harmadik fél átvétele után, a felelősséget teljes mértékben a harmadik félnek kell vállalnia.

VISSZAKÜLDÉS

A visszaküldés abban az esetben díjmentes, ha ez a Magyar Posta Zrt. szolgáltatón keresztül történik. A vásárló köteles az eredeti csomagolásban, az eredeti címkével ellátott dobozban visszaküldeni a nem kívánt termékeket. A visszaküldés lehetséges folyamatai:

1. Postahelyen keresztüli visszaküldés

a, Az eredeti csomagolásba visszacsomagolt termékeket vidd be egy Postára, és ott már csak annyit kell mondanod, hogy szeretnéd a csomagot visszaküldeni. Ezután kiállítanak egy visszaküldéshez szükséges címkét (az az címiratot), aminek a másolatát átadják neked. A címke másolatát (címiratot) a termékek értékének visszautalásáig kérjünk őrizd meg! A csomag eltűnése esetén ezzel tudod igazolni, hogy a csomagod feladásra került.

b, Az alábbi linken keresztül töltsd ki előre a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) itt (Feladás helye: Postahely). A visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) lehetőséged van otthon kinyomtatni, vagy a postán azonosítószám megadásával kinyomtattatni, amely segít a folyamat meggyorsításában. Ezután vidd be egy Postára és ott már csak annyit kell mondanod, hogy szeretnéd a csomagot visszaküldeni.

2. Posta csomagautomatán keresztüli visszaküldés

A kihelyezett csomagautomaták címlistáját megtalálod itt és itt.

a, Töltsd ki előre a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) itt (Feladás helye: Csomagautomata), amiről azonnal emailt fogsz kapni. Ezután a csomagautomatánál válaszd ki a „csomagot adok fel” opciót és írd be az e-mailben kapott azonosítószámot, vagy olvasd be a QR-kódot. Ennek megfelelően az automata kinyomtatja számodra a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot), melyet rá kell ragasztani a csomagra. A visszaküldéshez szükséges címkén (címiraton) található vonalkódot beolvasva az automata megmutatja a korábban megadott csomag méreteinek megfelelő nagyságú üres fiókokat, melyek közül kiválaszthatod, hogy melyikbe szeretnéd a csomagodat elhelyezni. Miután beraktad a csomagodat a fiókba, figyelj arra, hogy megfelelően zárd be a fiók ajtaját.

 

PÉNZVISSZATÉRÍTÉSSEL/TERMÉKCSERÉVEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Mennyi idő múlva írják jóvá a visszaküldött termékek árát? A visszaküldött csomagokat az átvételt követően 10-14 napon belül dolgozzuk fel. Az összeg jóváírására vagy visszautalására (utánvétel esetén) emiatt változó időn belül kerül sor és ezen felül függ a fizetéskor használt kártyát kibocsátó banktól is. Kérjük, a részletekért érdeklődj bankodnál és ne feledd, hogy a bankkártyádat kiállító pénzintézet tranzakciós ideje akár 10 napot is igénybe vehet, mire a jóváírás megjelenik a számládon.

Véletlenül rossz terméket rendeltem/kaptam a postán. Visszaküldhetem?
Ha online rendelésedben nem a megfelelő terméket találod, hívd a következő telefonszámot: +3614088485!

Sérült terméket kaptam. Mi a teendőm?
Ha sérült terméket kaptál, kérünk, készíts egy fotót és őrizd meg a dobozt, a csomagolást és annak teljes tartalmát, valamint lépj velünk kapcsolatba a +3614088485-es telefonszámon.

Visszaküldhetek, vagy becserélhetek olyan terméket, amelyet a M·A·C Cosmetics üzletében vagy más üzletben vásároltam?
M·A·C Cosmetics Online szolgáltatás segítségével kizárólag az oldalon keresztül vásárolt termékeket tudjuk visszavenni. A M·A·C üzletekben vagy M·A·C pultoknál vásárolt termékeket a vásárlás helyszínére szükséges visszavinni.

Sérült termékek
Amikor megkapod a rendelésed, kérünk, alaposan vizsgáld meg a csomagot, hogy az nem szenvedett-e sérülést szállítás közben. A szállításhoz használt kartondoboz a szállítás során meggyűrődhet, azonban ez nem szabad, hogy rongálja a benne lévő termékeket. Amennyiben a csomagon belül az általad rendelt termékek megsérültek, kérjük, őrizd meg a csomagolást, a dobozt és a termékeket, és minél előbb lépj velünk kapcsolatba a +3614088485-es telefonszámon.